Stołówka
Instrukcja Obsługi Systemu Stołówki LOCA
CZYM JEST SYSTEM LOCA?
System Loca to stworzona z myślą o uczniach i ich rodzicach/opiekunach prawnych aplikacja internetowa, która umożliwia zdalne zamawianie oraz opłacanie szkolnych posiłków.
ZAMÓWIENIA POSIŁKÓW
Organizacja i planowanie żywienia zbiorowego w placówkach oświatowych odbywa się w trybie miesięcznym dlatego zamówienie musi być złoże i opłacone z góry za dany miesiąc.
Nie jest możliwe zamawianie posiłków z dnia na dzień bądź z tygodnia na tydzień.
Składając zamówienie w trybie miesięcznym jest możliwość rezygnacji z wybranych dni, jeżeli kalendarz/terminarz lub preferencje żywieniowe Twojego dziecka nie pozwalają na skorzystanie z żywienia w danym dniu.
CENY POSIŁKÓW W ROKU SZKOLNYM 2022/2023:
- cena za wyżywienie dla klas”0”, składające się z zupy, drugiego dania z surówką oraz kompotem i owocowo-warzywny bufet w każdy czwartek wynosi 15,00 zł/dziennie;
- cena za abonament obiadowy dla klas od 1 do 8 na który składa się rozdzielnie zupa w cenie 4,00 zł, lub drugie danie z surówką i kompotem, owocowo-warzywny bufet w każdy czwartek w cenie 15,00 zł. Cena za zestaw wynosi 18 zł.
JADŁOSPIS
Jadłospis tygodniowy będzie umieszczany w zakładce „Aktualności” w każdy poprzedzający piątek.
OPŁATY ZA ŻYWIENIE
Po złożeniu i potwierdzeniu zamówienia w systemie LOCA opłatę za posiłki należy wnieść przez aplikację Przelewy24 na swój indywidualny rachunek widoczny na każdym koncie w systemie. Złożenie zamówienia na kolejny miesiąc spowoduje automatyczne naliczenie należności z uwzględnieniem zgłoszonych nieobecności. Tylko wpłata pełnej lub większej kwoty skutkuje poprawnym złożeniem zamówienia. Osoby preferujące płatności przelewem tradycyjnym lub w formie gotówkowej muszą przed złożeniem zamówienia zasilić konto stołówkowe odpowiednią kwotą. Kwota musi zostać zaksięgowana na koncie stołówkowym przed złożeniem zamówienia.
Przed złożeniem zamówienia należy zgłosić ewentualne zmiany np. zamiast zestawu wyłącznie II danie, gdyż nie będzie możliwości dokonania zmian później i na cały miesiąc pozostanie ten rodzaj posiłku, który zostanie zamówiony.
ODWOŁANIA POSIŁKÓW I ZWROTY
Rezygnację z posiłku na dany dzień można zgłosić w systemie najpóźniej do godziny 08:59 w dniu odwołania.
CO MUSZĘ ZROBIĆ, ABY MIEĆ PEWNOŚĆ, ŻE MOJE DZIECKO/PODOPIECZNY OTRZYMA POSIŁEK?
Wystarczy, że złożysz, zatwierdzisz i opłacisz swoje zamówienie posiłków w systemie LOCA.
Składając na czas zamówienie posiłków gwarantujesz swojemu dziecku dostęp do żywienia w jego placówce.
W JAKI SPOSÓB ZOSTANIE SPRAWDZONE MOJE DZIECKO/PODOPIECZNY NA STOŁÓWCE PODCZAS ODBIORU POSIŁKÓW?
Weryfikacja uczniów podczas wydawania posiłków odbywać będzie się w oparciu o identyfikacyjne karty stołówkowe / legitymacje szkolne.
Uczul swoje dziecko, że karta należy wyłącznie do niego i nie można się nią zamieniać/wymieniać z innymi uczniami.
Karty nie należy ozdabiać, zamalowywać, prać, rozgrzewać ani udostępniać zwierzętom domowym.
Obowiązkiem posiadania karty objęci są wszyscy Uczniowie korzystający ze szkolnych posiłków z wyłączeniem Zerówkowiczów.
Brak karty przy odbiorze posiłku będzie skutkować niewydaniem posiłku bądź znacznym wydłużeniem czasu obsługi podczas przerw obiadowych.
KONTAKT
W sprawach związanych z realizacją żywienia i bezpośrednią obsługą na terenie stołówki zapraszamy do kontaktu z pracownikami naszej firmy pod numerem telefonu 533 332 156 lub poprzez mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
FILMY INSTRUKTAŻOWE
e-Rodzic – deklarowanie
https://www.youtube.com/watch?v=TlQxvrIGEuk&t=67s
e-Rodzic – odwołania
https://www.youtube.com/watch?v=c4YrjXqkbaQ&t=46s
e-Rodzic – płatność