Aktualności

SZKOLNY KONKURS NA NAJPIĘKNIEJSZĄ SZOPKĘ ORAZ KARTKĘ BOŻONARODZENIOWĄ

BOŻONARODZENIOWA SZOPKA – KULTYWOWANIE ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA

Zadaniem uczestników konkursu jest wykonanie przestrzennej pracy plastycznej – statycznej szopki bożonarodzeniowej.  Materiały i technika wykonania pracy jest dowolna.  Konstrukcja szopki powinna być stabilna. Wszelkie elementy powinny być przymocowane w taki sposób, by się nie przesuwały. Konkurs jest przeznaczony dla uczniów wszystkich klas. Szopkę można wykonać samodzielnie lub z pomocą rodziców. Pracę należy opatrzyć metryczką zawierającą dane: imię i nazwisko klasa. Prace należy składać u Pani Anny Krysztoforskiej do 20 listopada 2017 roku do godz. 12:00(sala 55).

Laureaci konkursu otrzymają nagrody oraz dyplomy.

Oceniane będą: nawiązanie do tradycji, architektura, figurki, kolorystyka, nowatorstwo, dekoracyjność i ogólne wrażenie estetyczne. Decyzja , co do nagrodzenia uczestników Konkursu, jest ostateczna i nie podlega odwołaniu.

Uwaga! Uczestnicy konkursu składając prace wyrażają zgodę na prezentację i przekazanie pracy na cele szkoły podczas szkolnego Kiermaszu.

MOJA KARTKA BOŻONARODZENIOWA

Celem konkursu jest kształcenie poczucia wartości dziedzictwa kulturowego, postaw twórczych, kreatywności, innowacyjności, śmiałości w podejmowaniu trudnych zadań oraz wspieranie działań ważnych społecznie. Prace zgłoszone do konkursu powinny zostać wykonane samodzielnie przez uczniów w dowolnej technice. Kartkę należy włożyć do koperty, podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz klasą. Termin zakończenia przyjmowania prac 20 listopada 2017 roku do godziny 12:00 u Pani Anny Krysztoforskiej (sala 55).

Prace oceniać będzie niezależne Jury powołane przez Dyrektora szkoły. Laureaci konkursu otrzymają nagrody oraz dyplomy. Decyzja, co do nagrodzenia uczestników Konkursu, jest ostateczna i nie podlega odwołaniu.

Uwaga! Prace nie podlegają zwrotowi i zostaną  przekazane na Kiermasz Świąteczny.

Centralny Zlot Młodzieży Palmiry 2017

Nasza grupa (uczniowie klas 3g, 3f, 3c,3a) uczestniczyli 21.10 2017 r. w Centralnym Zlocie Młodzieży „Palmiry 2017”

Rajd rozpoczęliśmy od obejrzenia kościoła, następnie Zakładu dla ociemniałych w Laskach. Przeszliśmy przez puszczę Kampinoską do Pociechy. Tam posililiśmy się znakomitą grochówką i obejrzeliśmy rekonstrukcje jednej z masowych egzekucji  mieszkańców Warszawy w lesie pod Palmirami. Mile zaskoczeni zostaliśmy spotkanie z Panią Wandą Baranowską, przewodniczącą Stowarzyszenia  Pamięci Powstańczych oddziałów specjalnych „Jerzyki”, grającą w filmie Kamila Kulczyckiego „11 Listopada”.

Przeszliśmy też przez cmentarz w Palmirach, pochylając głowy nad mogiłami pomordowanych mieszkańców Warszawy, wśród których byli m.in. Maciej Rataj i Janusz Kusociński.

Startujemy z projektem Bliżej rynku pracy!

doradztwo plakat

Projekt w ramach: RPO WM 10.3.3. ZIT

Pełna nazwa projektu: Bliżej rynku pracy-Zintegrowany System Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego ZIT WOF

Wsparcie w ramach proj. jest skierowane do 71 szkół z oddziałami gimnazjalnymi z obszaru ZIT WOF, w tym do doradców edukacyjno-zawodowych  oraz nauczycieli wyznaczonych do realizacji zadań z zakresu doradztwa w w/w szkołach - łącznie 78os. (74K,4M) oraz 4445 uczniów (2080K, 1920M). Projekt ma charakter partnerski: m.st. Warszawa (Lider) oraz Partnerzy; Grodzisk Mazowiecki, Łomianki, Marki,  Milanówek, Otwock, Nadarzyn, Pruszków, Ząbki, Zielonka oraz Uniwersytet Warszawski.

Celem głównym projektu  jest podniesienie wśród min. 90% uczniów szkół z terenu ZIT WOF biorących udział w projekcie kompetencji kluczowych w zakresie budowania ścieżki kariery edukacyjno-zawodowej i poruszania się po rynku pracy, a poprzez to zwiększenie ich zdolności do zatrudnienia dzięki realizacji działań w obszarze rozwoju i poprawy jakości doradztwa edukacyjno-zawodowego prowadzonego w 71 szkołach objętych wsparciem w projekcie do 30 VI 2019r.

Zakres tematyczny:  Projekt zawiera działania mające na celu systemowe wzmocnienie doradztwa  w szkołach oraz przygotowanie ich do świadczenia tego typu usług.  Wsparcie obejmuje rozwiązania:

a) uzyskanie kwalifikacji doradców edukacyjno-zawodowych przez osoby realizujące zadania z zakresu doradztwa w  szkołach, które nie posiadają kwalifikacji z tego zakresu i podnoszenie kwalifikacji doradców edukacyjno-zawodowych, realizujących zadania z  tego zakresu.

b) tworzenie Szkolnych Punktów Informacji i Kariery (SPInKa). Ponadto podjęte zostaną działania na rzecz intensyfikacji współpracy rynku pracy z szkołami objętymi wsparciem w zakresie doradztwa zawodowego, w tym rozpoznania potrzeb rynku pracy i promowania kształcenia zawodowego.

Grupy docelowe:  Szkoły,  Uczniowie, Nauczyciele

Planowane produkty/rezultaty:

1. Liczba szkół i placówek objętych wsparciem w zakresie realizacji zadań w obszarze doradztwa edukacyjno-zawodowego – 71;

2. Liczba nauczycieli szkół z klasami gimnazjalnymi  realizujących zadania z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego objętych wsparciem w programie -78;

3. Liczba nauczycieli szkół z klasami gimnazjalnymi realizujących zadania z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego, nieposiadających kwalifikacji z tego zakresu uczestniczących w studiach podyplomowych z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego-48;

4. Liczba utworzonych w ramach projektu Punktów Informacji i Kariery (PIK1) umożliwiających realizację doradztwa edukacyjno-zawodowego-22;

5. Liczba utworzonych w ramach projektu Punktów Informacji i Kariery (PIK2) umożliwiających realizację doradztwa edukacyjno-zawodowego-49;

6. Liczba uczniów  szkół z klasami gimnazjalnymi uczestniczących w warsztatach kompetencji miękkich w obszarze realizowanych w ramach projektu-4000;

7. Liczba uczniów objętych wsparciem w zakresie rozwijania kompetencji kluczowych-4000;

8. Liczba nauczycieli szkół z klasami gimnazjalnymi realizujących zadania z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego objętych certyfikowanymi szkoleniami z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego-30.

Perspektywy współpracy po zakończeniu projektu:

-       kontynuacja współpracy kadry szkół z obszaru 10 gmin zaangażowanych w projekt

-       wdrożenie wspólnego systemu doradztwa edukacyjno-zawodowego 

 

Szkolny Koordynator PIK - Grażyna Krysińska

 

ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ!

REKRUTACJA TRWA!

 

Pobierz:

FORMULARZ REKRUTACYJNY UCZNIA

OŚWIADCZENIE UCZESTNIKA PROJEKTU

REGULAMIN PROJEKTU

 

 

Podkategorie

Strona 44 z 74